We help the world growing since 2000

Chinese prusperità industria LED | l'apparecchi d'oru Wright è i primi 50 "revenue" è "top 50 pruprietà intellettuale".

A sera di u 4 d'aostu di u 2021, a 8a cerimonia di premiazione di l'iniziativa LED di China tenuta da Shenzhen Lighting and Display Engineering Industry Association hè stata cum'è prevista. Kinglight hà vintu dui onori di "Top 50 Enterprises in Revenue" è "Top 50 Enterprises in Intellectual Property Rights" in l'industria LED in Cina in 2020

L'industria cinese LED prosperità d'oru apparecchi Wright è i primi 50 entrate è i primi 50 a pruprietà intellettuale

Aderisce à l'innuvazione indipendente

In l'ultimi 20 anni, Kingwright hà aderitu à l'innuvazione indipendente, cresce da una sola impresa di illuminazione à un gruppu industriale globale diversificatu, basatu in tecnulugia è innovativu chì integra l'illuminazione applicata multifunzionale è i picculi apparecchi innovatori.

Finu a ora, Kinglight hà dumandatu 648 brevetti, cumprese 35 brevetti d'invenzione, chì cercanu u sviluppu di l'impresa cù l'innuvazione indipendente è a realizazione di l'aghjurnamentu di salto in avanti cù a tecnulugia di core.

 

Perseguiremu u sviluppu di alta qualità

Hè inseparabile da una stretta gestione di a qualità è da a ricerca tecnologica guidata da a dumanda di i cunsumatori chì Kingwright pò ottene un tali "circulu di fan" è ottene novi sviluppi in entrate continuamente.

In u futuru, avemu da cuntinuà à travaglià dura nantu à a qualità, a ricerca di a qualità perfetta, a ricerca di difetti zero, u retail. Aumenteremu u sviluppu di alta qualità è di alta qualità di l'industria di fabricazione di China.

 

Aderisce à espansione i prudutti, cresce i canali

Cercate l'innovazione è a trasfurmazioni di l'industria, furnisce i prudutti elettrici multidirezzione per i clienti à sceglie, è innuvà i canali di vendita.

In più di mantene u mercatu di u produttu uriginale, aumenteremu u sviluppu di novi prudutti, cum'è umidificatori, purificatori d'aria, riscaldatori è altri apparecchi domestici chjuchi, per aghjunghje linee di prudutti per i nostri clienti, in modu chì i clienti ponu sviluppà inseme cù KENNEDE in u a cumpetizione di u mercatu sempre più incalzata, è ghjunghje u scopu di a cooperazione win-win.

KENNEDE hà sempre aderitu à l'intenzione originale, è avà hà partenarii strategichi in u mondu sanu. Cridemu chì a qualità d'alta qualità hè u rè, è i prudutti sò u rè per ottene una cooperazione win-win


Tempu di pubblicazione: 12 ottobre 2021