We help the world growing since 2000

core di China, educazione approfondisce | luce d'oru Wright siliciu porta u prucessu di cooperazione industrializazione

ossigenu (1)

U Signore Wang Guangxu (Duttore), direttore di u Centru Naziunale, è u Signore Chen Haichuan, direttore generale di Yuming Stock, spiegà i punti tecnichi chjave è i tendenzi di l'industria di LED basati in silicone, è vi purtò à visità l'attellu di pruduzzione di silicium. -basatu chips LED, è sparte qualchi casi successu

ossigenu (2)

U LED giallu basatu in silicone pò esse largamente utilizatu in l'illuminazione funziunale esterna, l'illuminazione di u paisaghju, l'illuminazione di salute è altri sottosettori. Accademician Jiang Fengyi di l 'Accademia Chinese di Scienze hà fattu pionieri, rializazioni sistematicu è criativu in a direzzione di nitruru di gallium LED. Hà LED a so squadra per piglià a guida in u sviluppu internaziunale di materiali LED blu, verdi è gialli di silicone è chips cù alta efficienza ottica, è hà vintu u primu premiu di u National Technology Invention Award.

In u primu stadiu, attraversu a cuuperazione cù "National Silicon-based LED Engineering Technology Research Center" è Yuming Stock, a cumpagnia hà integratu successivamente a tecnulugia LED basata in siliciu in i prudutti di illuminazione educativi di novu sviluppu, cù u scopu di creà una illuminazione sana è cunfortu. ambiente per l'utilizatori. Sta volta, applicheremu ancu a tecnulugia LED basata in silicuu à i prudutti di illuminazione esistenti di a cumpagnia è u novu prughjettu di i prudutti di fototerapia Yimei, injecte novi aghjurnamenti à i prudutti di a cumpagnia, furnisce i clienti cù prudutti cù funziunalità più forte è una sperienza megliu, è realizà rapidamente u pruduzzione di risultati di ricerca scientifica!

Questa volta, tutti i partiti anu ancu discututu a direzzione di l'industrializazione è u prucessu di a tecnulugia LED basata in siliciu di scavà in fondu. Tutti accunsenu nant'à u cuncettu è a strategia di "più luce è menu calore", chì implicava principalmente i seguenti trè direzzione:

1. U funziunamentu di i prudutti di a tecnulugia LED basata in silicu deve esse ottimisatu continuamente per ottene più luce è menu calore;

Siconda, i membri di a squadra deve esse pusitivi in ​​u pensamentu, l'azzione per fà più cuntribuzione (più luce), menu lagnanza (menu calore);

3. I membri di l'equipa duveranu unificà i so pinsamenti è l'azzioni, cuncintrate nantu à fà scuperte prughjettu per prughjettu, fà un travagliu più praticu, è evità l'innuvazione individuali di testa calda per tutti i mezi.

In seguitu, l'Accademicu Jiang Fengyi di l'Academia Cinese di Scienze hà avutu una conversazione cordiale cù u squadra di gestione di a cumpagnia è Yuming Stock. L'accademicu Jiang hà ricunnisciutu cumplettamente i rializazioni di a cooperazione cù Kinwright è Yuming Stock in a prima fase. A cuuperazione trà i partiti purtarà rapidamente tecnulugia LED basata in silice à u mercatu è guidà u sviluppu di l'industria di l'illuminazione.

Attraversu sta cumunicazione in prufonda, u rinfurzamentu in prufundità di i partiti in u prucessu di cooperazione di l'industrializazione LED basata in silicuu, Kinwright darà u ghjocu pienu à i vantaghji forti in a produzzione è a fabricazione è e risorse di a catena di supply, a cunnessione di a squadra di ricerca è sviluppu à prumove a prumuzione di materiali tecnichi, veramente ottene a produzzione, l'apprendimentu, a ricerca è l'usu di u modu di cooperazione win-win!


Tempu di Postu: Aug-17-2022